Monday 20 August 2012

:: Happy Ending ::


maybe it's true, i didn't learn from my past.. it ends.. again and again..

sekurangnya ia berakhir dengan baik.. terima kasih untuk harapan yg ditaburkan dan setelah aku jadi yakin, ia berakhir.. doa dari seorang ibu mengiringi perjalanan hidup anaknya.. thanks a lot to my mom.., Allah dah tunjukkan., dia bukan yang terbaik untuk saya dan saya bukan yang terbaik untuk dia..

don't be silly to trust a man's word so easily, no matter how hard they try to win your heart with their caring onto you.. remember, they'll dissapear from your sight when you start give your heart to them..

bila 1 pintu tertutup, kita akan terpaku depan pintu terlalu lama, sehingga kita tidak menyedari pintu lain yang sedia ada terbuka untuk kita.., the reason is, "i'm waiting to keep my promise..", but now, i can't endure it anymore..

to someone who still waiting for me.., mungkin doa anda telah termakbul..,
dan untuk seseorang yang telah saya lukakan hatinya., sorry, i can't back to your side..,
untuk seseorang yang pernah melukakan hati saya., when i wake-up from my nightmare, we're just friend..

ya Allah., permudahkanlah daku supaya dapat belajar dgn tenang untuk 2 tahun yang berbaki ini.., ameen..
cinta manusia yang dihulurkan untukku supaya menerimanya, benar-benar menyesakkan fikiran.. aku ingin cinta yang suci dan penuh ketenangan, kerana itulah "cinta"..

No comments: