Saturday 14 July 2012

:: Memories ::



happy..happy day....

sharing is caring... there's something strange about this quotes.. huhu..

deeply in my heart, i think i'm jealousy.. smile.. :')


orang kata cemburu tu tanda sayang.. ("membuatkan saya berfikir tentang pepatah ini..")


orang kata yang pertama takkan sama dengan yang kedua..
bila ada yang kedua, kita akan tetap compared ia dengan yang pertama.. even pun, yang pertama itu tinggalkan kesan mimpi ngeri dalam hidup kita.. kenangan tetap akan menjadi kenangan.. dari kenangan kita dapat belajar sesuatu yang berharga..


i'll learn something from the past, then i create a new life after my tear..
but it not easy to forget that memory.. "injury become scars that will always be seen"



saya sentiasa senyum bila saya menangis..
tapi saya sangat takut bila ada orang menangis kerana saya...
sebab saya x mampu nak bagi senyuman bila ada orang yang terluka kerana saya..


doa bertemu doa bersatu dalam sajadah Cinta...

 ya Allah, seandainya dia baik untuk agamaku, di sisinya bisa menambahkan keimananku terhadap kekuasanMu, kehadirannya mampu menyuburkan rasa cintaku padaMu, maka pertemukanlah kami di dalam naungan kasih-sayangMu..





No comments: